Persoane interesate

marți, 8 aprilie 2014

Sfarsitul Windowsului XP

Asta e, oameni buni . În ziua în care utilizatorii de Windows XP au fost temuti în ultimele luni de mai multe de la Microsoft a anunțat că a fost de gând să se încheie suport pentru sistemul de operare iubit . 08 aprilie este aici . Și vine alături de cele mai recente actualizari Windows 8.1 . Nici o coincidență aici .


Deci , data finală este aici . Ce se va întâmpla ?

Știm deja că computerele cu Windows XP instalat nu va mai updata si nu au mecanism de auto -distrugere . Lumea va continua de fapt, pentru a merge în jurul axei sale asa cum a făcut-o timp de secole . Viața oamenilor va continua . Computerele vor continua să functioneze si programele vor continua să ruleze .

 Este într-adevăr La revedere , Windows XP !

 Fără Microsoft trimiterea de actualizări de securitate , utilizatorii de XP va trebui să aibă grijă de ei înșiși .

Există utilizatorii de XP care refuză să schimbe sistemul lor de operare , în ciuda eforturilor imense Microsoft pentru a le atrage pentru a face upgrade , și știi ce ? Ei par a avea motive întemeiate să stai cu XP . Exista chiar si un tip , Bob Appel , care folosește o serie de alte metode pentru a se asigura că rețeaua sa este sigură în timp ce rulează pe Windows XP :

Eu folosesc un paravan de protecție tert , un verificator de virus gratuit , și a alerga HouseCall periodic . Browser-ul meu Firefox folosește KeyScrambler , https Oriunde , Ghostery , și Disconnect . Am , de asemenea, un cont VPN ( PIA ) atunci când călătoresc . Pentru atasamente de e-mail suspecte , am implementat BioWare proprietate privată ( me! ) să analizeze înainte de deschidere . Toți " experții " spun că sunt nebun . Lucru este , m-am oprit actualizările de securitate din XP cu ani în urmă , după o actualizare de rău distrus sistemul meu , și totuși n- au fost infectate , desi on-line pentru ore în fiecare zi . Deci , nebun dacă am fi , am lipit cu XP .

Nu toată lumea se confruntă cu XPde astăzi , cu toate acestea . Guvernul de Olanda , de exemplu , a fost capabil de a convinge Microsoft să continue suport pentru Windows XP - în valoare de milioane de euro . Banii nu vorbesc !

Pentru restul lumii , însă , astăzi este ziua în care utilizatorii de Windows XP pot avea serios să se gândească la a face acest sacrificiu , numit de plată pentru Windows 7 sau 8 . Sau poate comuta la Mac .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu