Persoane interesate

marți, 8 aprilie 2014

Sfarsitul Windowsului XP

Asta e, oameni buni . În ziua în care utilizatorii de Windows XP au fost temuti în ultimele luni de mai multe de la Microsoft a anunțat că a fost de gând să se încheie suport pentru sistemul de operare iubit . 08 aprilie este aici . Și vine alături de cele mai recente actualizari Windows 8.1 . Nici o coincidență aici .


Deci , data finală este aici . Ce se va întâmpla ?

Știm deja că computerele cu Windows XP instalat nu va mai updata si nu au mecanism de auto -distrugere . Lumea va continua de fapt, pentru a merge în jurul axei sale asa cum a făcut-o timp de secole . Viața oamenilor va continua . Computerele vor continua să functioneze si programele vor continua să ruleze .

 Este într-adevăr La revedere , Windows XP !

 Fără Microsoft trimiterea de actualizări de securitate , utilizatorii de XP va trebui să aibă grijă de ei înșiși .

Există utilizatorii de XP care refuză să schimbe sistemul lor de operare , în ciuda eforturilor imense Microsoft pentru a le atrage pentru a face upgrade , și știi ce ? Ei par a avea motive întemeiate să stai cu XP . Exista chiar si un tip , Bob Appel , care folosește o serie de alte metode pentru a se asigura că rețeaua sa este sigură în timp ce rulează pe Windows XP :

Eu folosesc un paravan de protecție tert , un verificator de virus gratuit , și a alerga HouseCall periodic . Browser-ul meu Firefox folosește KeyScrambler , https Oriunde , Ghostery , și Disconnect . Am , de asemenea, un cont VPN ( PIA ) atunci când călătoresc . Pentru atasamente de e-mail suspecte , am implementat BioWare proprietate privată ( me! ) să analizeze înainte de deschidere . Toți " experții " spun că sunt nebun . Lucru este , m-am oprit actualizările de securitate din XP cu ani în urmă , după o actualizare de rău distrus sistemul meu , și totuși n- au fost infectate , desi on-line pentru ore în fiecare zi . Deci , nebun dacă am fi , am lipit cu XP .

Nu toată lumea se confruntă cu XPde astăzi , cu toate acestea . Guvernul de Olanda , de exemplu , a fost capabil de a convinge Microsoft să continue suport pentru Windows XP - în valoare de milioane de euro . Banii nu vorbesc !

Pentru restul lumii , însă , astăzi este ziua în care utilizatorii de Windows XP pot avea serios să se gândească la a face acest sacrificiu , numit de plată pentru Windows 7 sau 8 . Sau poate comuta la Mac .

Un comentariu:

  1. Te invitam sa faci parte dintr-un proiect pe termen lung care it va aduce un plus de trafic pe viitor si iti va da backlink-uri curate.
    Tot ce trebuie sa faci este sa te inregistrezi cu RSS-ul tau la noi pe site, iar articolele tale vor fi importate automat.
    Nu vom importa tot continutul, doar titlul si un paragraf. Practic va functiona precum toateblogurile.ro doar ca importul se va face automat, tu nu trebuie sa adaugi nimic manual.
    Pentru mai multe detalii intra pe:
    http://bloguri.net/de-ce-sa-adaug-blogul-meu/

    RăspundețiȘtergere